Fitness Club News

De ce se intinde muschiul. Comentarii

Fitness Club News Stretchingul si sanatatea muschilor Stretchingul este important nu doar pentru cei care fac sport la nivel de performanta, ci si pentru sportivii amatori sau chiar pentru persoanele care nu practica exercitii fizice in mod regulat.

de ce se intinde muschiul

Indiferent din ce categorie faci parte, aceste exercitii de intindere pot fi facute cu usurinta si pot fi adaptate conditiei tale fizice, aducand o serie de beneficii importante pentru sanatatea fizica si de ce se intinde muschiul. Constituit dintr-o serie de miscari de intindere, stretchingul este conceput pentru dezmortirea articulatiilor si tonifierea muschilor.

5 mușchi pe care trebuie să-i întinzi dacă stai așezat toată ziua

Se poate executa fie ca exercitii de sine statatoare, fie dupa o incalzire usoara a musculaturii inainte de exercitiul fizic. Efectele benefice ale stretchingului pentru activitatea zilnica Stretchingul este una dintre cele mai usoare metode de a va mentine sanatatea fizica.

Mentine muschii supli, te pregateste pentru miscare si te ajuta sa faci trecerea zilnica de la sedentarism la activitate fizica, fara un efort prea mare. Iata care sunt efectele de ce se intinde muschiul ale stretchingului pentru activitatea zilnica: 1.

  • 5 mușchi pe care trebuie să-i întinzi dacă stai așezat toată ziua
  • Enterobius vermicularis graham
  • Pancreatic cancer hepatic encephalopathy

Stretchingul imbunatateste si corecteaza postura. Inainte de toate, cel mai bun motiv pentru a include stretchingul in rutina zilnica il reprezinta imbunatatirea si corectarea posturii. Miscarile de intindere a spatelui, pieptului si umerilor ajuta la alinierea corespunzatoare a coloanei vertebrale, imbunatatind postura si eliminand durerile, tensiunea sau disconfortul de la nivelul spatelui.

de ce se intinde muschiul

Stretchingul mentine flexibilitatea si agilitatea. Flexibilitatea si agilitatea scad odata cu inaintarea in varsta.

  • ÎNTINDERE LA NIVELUL PECTORALILOR - Articole Blog
  • Acestea sunt cele mai frecvente leziuni sportive, dar pot apărea de asemenea în timpul activităților zilnice.
  • Luxații și &#;ntinderi | &#;ntinderi musculare | Nurofen
  • Stretchingul si sanatatea muschilor • Perskindol Activ Gel
  • Întindere musculară: simptome, cauze şi metode de prevenire
  • Intindere vs ruptura musculara – Dr. Alin Popescu
  • În timpul creșterii și îmbătrânirii, se produc modificări în țesutul muscular.

Exercitiile de stretching au rolul de a reda libertatea miscarilor. Chiar si persoanele de varsta a treia sunt incurajate sa execute zilnic miscari moderate de intindere a musculaturii.

Spasme musculare Tumefierea umflarea zonei afectate Simptomele de întindere uşoară dispar de regulă în câteva săptămâni, însă cele severe pot dura şi câteva luni, până se produce o vindecare totală. Cauzele întinderilor musculare Conform specialiştilor, o întindere musculară poate să apară în urma unor leziuni sau a unor traumatisme. Cauzele sunt variate, precum: Încălzirea executată incorect înainte de activitate fizică Alunecarea Dezechilibrarea De asemenea, nu este exclus să te alegi cu o întindere musculară dacă la biroupe scaun, îţi menţii gâtul sau spatele într-o poziţie greşită pentru o perioadă îndelungată. Cele mai frecvente întinderi musculare au loc iarna, fiindcă muşchii sunt mult mai rigizi la temperaturile cu minus.

Stretchingul induce o stare de calm si buna dispozitie. O sesiune de stretching, chiar si una scurta de minute contribuie la eliberarea endorfinelor in organism.

Contacte 5 mușchi pe care trebuie să-i întinzi dacă stai așezat toată ziua Nu este vorba doar de încălzirea cvadricepșilor sau a gambelor.

Acorda-ti 5 minute dimineata pentru a realiza miscari de intindere, pentru a te energiza, seara dupa o zi solicitanta pentru a te relaxa sau chiar in timpul zilei, intr-o scurta pauza de la munca. Executarea stretchingului Daca aceste exercitii sunt o noutate pentru tine sau pur si simplu vrei sa stii cum se realizeaza corect si eficient, urmeaza acesti 4 pasi: 1.

de ce se intinde muschiul vierme macrou

Intinde muschiul pana la limita sa maxima. Atunci cand intinzi muschiul nu incerca sa depasesti limita de flexibilitate prin fortarea intinderii.

TRIMITE UNUI PRIETEN

Fortand o articulatie peste limitele sale vei suprasolicita muschii si tesuturile conexe si implicit riscurile de accidentare vor fi mai mari. Incordeaza muschiul in un medicament împotriva fiecărui vierme de intindere pentru de secunde.

de ce se intinde muschiul

Poti creste timpul acordat fiecarei pozitii pe masura ce avansezi la 20, 30 sau chiar 60 de secunde. Relaxeaza musculatura pentru 5 secunde. Evita orice miscare brusca in timpul stretchingului pentru a impiedica incordarea muschilor si reducerea flexibilitatii.

CÂT DE GRAVĂ ESTE LUXAȚIA SAU ÎNTINDEREA?

Reintinde acelasi muschi de ce se intinde muschiul 30 pana la 60 de secunde. Acorda timpul necesar pentru realizarea exercitiilor si nu incerca sa grabesti procesul prin intinderi executate dintr-o data. Sincronizeaza miscarile de intindere cu inspiratia si expiratia.

de ce se intinde muschiul

Tensiune musculara versus durere Daca stretchingul este executat corect aduce cu sine o serie de efecte benefice atat pentru sportivii profesionisti, pentru cei amatori, cat si pentru persoanele sedentare.

Totusi, este de retinut ca aceste miscari, chiar daca par foarte simple si usor de executat, nu trebuie sa forteze muschii peste masura.

Umflarea zonei Rigiditatea musculaturii În funcție de intensitate, aceste simptome pot fi resimțite pe o perioadă cuprinsă între câteva săptămâni și câteva luni, în cazurile mai severe. Întindere musculară versus leziune musculară Deși cele două sunt, adesea, confundate, leziunea musculară nu este acelați lucru cu întinderea musculară. În timp ce prima este rezultatul unor macrotraumatisme de ce se intinde muschiul de contracția bruscă a unui mușchi, întinderea este doar o leziune a mușchilor sau a tendoanelor. De cele mai multe ori, este vorba despre o suprasolicitare a acestora sau, cel mult, despre o ruptură parțială sau totală a lor.

In timpul stretchingului este de asteptat sa simti tensiune la nivelul muschilor intinsi. In schimb, fortarea peste capacitatea de intindere poate provoca traumatisme musculare. Acestea cauzeaza o durere care nu trebuie neglijata deoarece poate persista sau poate deveni mai intensa in viitor atunci cand muschiul este solicitat.

de ce se intinde muschiul

Daca simti durere la nivelul muschilor sau articulatiilor dupa executarea stretchingului sau a antrenamentului propriu-zis, este recomandat sa aplici un gel activ cu efect de ameliorare a durerii.

Perskindol Activ Gel Durerea si disconfortul se vor diminua atunci cand se ia o perioada de repaos, timp in care muschiul sa nu fie solicitat prin miscari bruste sau intense.

PNF întindere

Pentru a grabi ameliorarea durerii si disconfortului este indicat masajul cu Perskindol Activ Gel. Prin actiunea sa dubla, asigura imbunatatirea circulatiei sanguine la nivelul muschiului afectat si actioneaza asupra inflamatiei, contribuind simultan la relaxarea musculaturii. Gelul poate fi aplicat de ori pe zi, in sesiuni scurte de masaj.